Monday 1 December 2014

8 GAMBAR ROMANTIK BETO KUSHAIRY BERSAMA ISTERI

8 GAMBAR ROMANTIK BETO KUSHAIRY BERSAMA ISTERI | Jarang sekali Beto Kusyairy bercerita tentang hal-hal keluarga lebih-lebih lagi tentang isteri tercinta. Pasti ramai yang tidak tahu bahawa Beto Kusyairy kini sudah mempunyai isteri yang bernama Tisha Shahar malah usia perkahwinan mereka telah menjangkau enam tahun.

Namun masih belum menjadi rezeki mereka kerana masih belum lagi dikurniakan cahaya mata tetapi sebagai manusia biasa sudah tentu kita hanya mampu merancang dan Tuhan yang menentukan segala-galanya. Ayat pasrah Beto Kusyairy di artikel ini ‘Beto Kusyairy Tetap bahagia Tanpa Anak‘.

Ramai juga yang masih belum tahu wajah sebenar isteri Beto Kusyairy kan? Menurut info, sebelum ini isterinya dikatakan tidak berhijab namun yang terkini telah tampil manis bertudung. Comel je pasangan ini, bagus tindakan Beto Kusyairy yang tidak suka sangat ‘show off ‘ isteri kesayangan merupakan langkah yang bijak. Janji mereka selalu bahagia dengan kehidupan sekarang, segala pahit manis kehidupan dilalui bersama-sama.


ADVERTISEMENT





No comments:

Post a Comment