Tuesday 4 November 2014

TERKINI!! 7 FOTO SITI SAERAH YANG SEMAKIN KURUS


TERKINI!! 7 FOTO SITI SAERAH YANG SEMAKIN KURUS | Baru-baru ini banyak artikel berkenaan isu penceraian adik perempuan kepada Datuk Siti Nurhaliza. Kami turut bersimpati atas berita penceraian penyanyi Siti Saerah.

Beliau yang di kurniakan 3 orang anak hasil perkahwinan tersebut di harap tabah menghadapi dugaan sehebat ini. Selepas berita penceraian itu, kami pun terus menyingkap Instagram miliknya untuk melihat perkembangan dirinya selama ini.

Kami bangga dia seorang wanita yang kuat walapun dengarnya sudah lama tidak sebumbung dengan bekas suaminya tetapi dia terus bangun dengan berniaga pakaian wanita bersama kakaknya, Siti Saidah.

Malah, Saerah kini nampak lebih kurus dan cantik sekarang berbanding sebelum ini. Kami perasan berat badanya susut banyak juga daripada selepas dia melahirkan anak pertamanya.

Kami tak pastilah sama ada dia kurus kerana sudah lama bersedih atau makan hati dengan suaminya tetapi apa yang pasti dia semakin ayu dan manis dengan imej bertudungnya kini.

Beberapa keping gambar terkini Siti Saerah yang semain kurus dan cantik, kelas kau. Apapun doa kami agar Siti Saerah tabah dan menempuh kehidupan baru bersama anak-anak dengan hati yang kuat.

No comments:

Post a Comment